113 39

Alla inlägg under november 2013

Av Teresa 113 39 - 30 november 2013 12:25


Söndagsöppet hela vägen fram till jul! 


Bland annat på ROLF and friends på Birkagatan 19. Med start i morgon.

 


Av Teresa 113 39 - 30 november 2013 01:06


Morgonpromenad, Kungsholmen, vatten, ljus, trevligt sällskap.


   

  


Av Teresa 113 39 - 29 november 2013 07:38

Morgontoaletten avklarad!

Av Teresa 113 39 - 28 november 2013 21:42


I dag har varit en bra dag. 


Först ett viktigt möte. Med bra dialog.
Supergillar att sonen har en mentor som lyssnar och tar till sig av det som kommer upp under samtalet – och dessutom agerar direkt. Stor guldstjärna där till Jakob A som är lärare på Engelbrekt! 

Därefter till jobbet på Rosie för en himla massa inför-julen-pyssel. 
Har i dag slagit in en stor mängd paket. Men vad som ska hända med alla paketen kan jag inte dryfta riktigt än. Men det ser ut att bli bra, rentav riktigt bra. 

I morgon kväll är det tänkt att julskyltningen ska vara färdig och det blir ... nej, tyst nu på mig! Jag ska inte berätta utan ni får se själva om ni har vägarna förbi. Eller, så är det inte helt omöjligt att det kan bli en liten bild här ... 
Men just nu kniper jag. 


I morgon fortsätter vi. Sa jag att vi har himla skoj under tiden som det spånas, tillverkas och pysslas!? Och att det bollas med idéer och möjligheter. En idé förfinades under dagen som jag hoppas kunna berätta mer om snart. 


I dag har varit en riktigt bra dag. 



Tack Sara för att du är en underbar vän, kollega, chef, samarbetspartner och ett finurligt bollplank! 

 

Av Teresa 113 39 - 26 november 2013 11:26


Tipsar om Lise-Lott på Stockholms medicinska fotklinik på Tomtebogatan 13

som har ett fint julklappserbjudande inför jul!


 


Läs mer om erbjudandet här!



Av Teresa 113 39 - 25 november 2013 22:17


Min lille goskatt som just nu ligger tätt, tätt intill mig i soffan ...

 

Älskade lille Lava!



Av Teresa 113 39 - 25 november 2013 21:24



Snart är det december månad och då händer det massor av skoj i Birkastan!

 

 


Layout Design Helena Berggren





Håll koll på läget genom att följa Mitt Birkastan på Facebook!




Det blir bland annat en tävling företagarna emellan om vem som lyckas med den finaste julskyltningen. Läs mer här!


Och där kan du vara med och tävla om den hemliga julklappen om du röstar på din favorit!




 



Som vanligt är det duktiga Helena Berggren som har gjort logo och layout till Adventssöndagar!

Omslagsbilden till julskyltningstävlingen har jag gjort.




OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards