113 39

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Teresa 113 39 - 16 juni 2014 22:35


VM-tider. 
Jag tittar inte slaviskt. Men om jag är hemma så blir det fotboll framför tv:n.
Kvällarna har blivit lite längre och middagarna har intagits lite senare. Till och med maken gör mig sälskap framför tv:n och fotbollen utan att knorra alltför mycket. 

Katterna är lagom roade. De slöar mest och sover. Förutom Banffen som tycker att Lava är tråkig och emellanåt så försöker hon få igång honom på rejs. Oftast sker de rejsen precis lagom till att vi människor har bestämt oss för att det är sovdags ... 

Men annars liggs det mest och latmaskas. 

  

Ensammys i soffan ...


  

Eller så blir det tandemmys i kattträdet ...


 

Själv så sitter jag oftast och leker med bilder samtidigt som det sparkas boll ( i alla fall nu under gruppspelet). Bland annat leks det med färger i sonens avslutningsblomster. En bild ur kameran är som en kanvas som väntar på att få färg. En spännande värld men miljoner av möjligheter. 






Av Teresa 113 39 - 16 juni 2014 11:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards