113 39

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Teresa 113 39 - 23 december 2013 23:00


I dag var sista arbetsdagen innan ett par ledighetsdagar. 
Hann med en sväng ner i city innan jobbet och tack vare att jag hängde på låset så var det lugnt och stilla. 
Kompletterade med ett par fina klappar! 
På vär hem mot Birkastan så verkade det dock fyllas på med folk och jag tror jag slapp den värsta trängseln.

 

Det ser ut att bli en väldigt grå jul. Inte en tillstymmelse till någon snö! 


  

Det som är väldigt bra är att jag ständigt har kattistans med paketinslagningen! Banffs specialitet är att döda pappersrullarna. Det är ju alltid en fördel att pappret ligger still då klapparna ska paketeras! 

Snart ramlar jag i säng. Är så trött att jag nästan somnade i duschen – ståendes!
I morgon blir det mys med familjen. Mys, god mat och några klappar. 
Undrar om jag varit snäll!? 



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards