113 39

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Teresa 113 39 - 2 april 2014 18:38


Dagens promenad fram och tillbaka till Odenplan tog ungefär fem timmar.


Ska det behöva ta så lång tid undrar du kanske!?
Nu är det ju inte så att jag går extremt långsamt eller att Odengatan helt plötsligt var så välfylld med människor att det gick med snigelfart. 

Orsaken till att det tog flera timmar var att det blev en social promenad. En sådan där promenad som innebär flera stopp på olika trevliga Vasastadsställen. Jösses vad många härliga företagare och intressanta personer det finns i min stadsdel. Nu är jag uppdaterad på vad som har hänt/händer/ska hända! 

Tack Katarina och Louise, Sussi, Nikos, Johanna, Sara samt Anci för samtal, funderingar och skratt under min eftermiddagsvandring i ett soligt Vasastan!



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards