113 39

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Teresa 113 39 - 8 juli 2014 18:49


Känsliga läsare varnas!


 

Lite smått bedrövad ...


 

Kolla här! 
Nej, jag har inte skrapat upp benen på några vassa plankor. 
Inte heller är det katterna som gemensamt attackerat min ben i jakt på mat. 

Nog för att jag lätt får blåmärken (behöver bara typ snudda vid en bomullstuss) men det här är nästan löjligt.

Vad har då hänt? undrar ni förfärat.
Hmm, jo jag har för egen hand försökt mig på att vaxa benen. 
Tänkte att jag skulle vara lite tjusig så här i sommartid. 
Förra gången gick hysat bra.
Men tydligen var jag denna gång slarvig vid bortdragandet av pappret som vaxet och hårstråna fastar i.
Det är jag och farbror Melker!!!
(Inte rätta knycken!)

Nästa gång går jag till Stina2S Hudvård & SPA och får proffshjälp.
Så det så! 

 

Inget att deppa ihop för – vill man vara fin får man lida pin ...
Satte oss i bilen för en tur söderut.


 

Hälsade på äldste sonen på hans jobb. 

Ganska så sjyst miljö, eller hur!


I kväll blir det fotboll, lax och blåmärkssalva!
Ingen mer hemmavaxning för mig. 


Inte ens en "Brazilian" ...




Av Teresa 113 39 - 8 juli 2014 17:59


Testar Curiosity Cola inköpt hos Cajsa Warg. Med beröm godkänd!

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards