113 39

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Teresa 113 39 - 26 september 2014 00:18




I dag är jag lite trött.
En aning hes, sådär som man blir när man har sjungit med i varenda ord i låtarna som framförs. 


I går fick jag en inbjudan till premiären av Orups krogshow VIVA LA POP på Hamburger Börs.

Och vilken show det var! Jag skulle nog säga att Thomas Eriksson är en av Sveriges absolut bästa artister. 
Han kan sjunga, han kan skriva låtar (varenda en av hans låtar är ju ta mig tusan en hit) han är en fantastisk scenartist och en jävel på att dansa. Och så är han så cool. Och med cool menar jag att han är nästan alldeles vanlig. Inga divalater eller konstigheter utan en fantastisk talang och en hel massa hårt arbete. Ett fullblodsproffs! 

I går var det klackarna i taket. En gudabenådad show. Orup samt alla hans duktiga medarbetare bjöd på något underbart som jag sparar i ett alldeles speciellt fack. Att ta fram och minnas då livet känns lite tråkigt och grått. 


Jag är redo! 

     

Sprang på Mrs Murphy och bloggarkollegan Linda – kvällens i särklass snyggaste!


Av Teresa 113 39 - 26 september 2014 00:07



Tack

Johanna

Ingela


Orup!


En fantastisk kväll – somnar med ett stort leende på läpparna.

Det här behövde jag. 
Kärlek!



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards