113 39

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Teresa 113 39 - 17 oktober 2015 20:18


 

 Mmmmmmmmm ...


 Nu smaskar vi! 



Av Teresa 113 39 - 17 oktober 2015 16:58


Och det fantastiska höstvädret fortsätter!


 

Kan man bli annat än glad av de vackra färgerna, solskenet och den klara luften!


 

Handlade lite lördagsgodis nere på Hemköp. Raw ball-mixen från GoGreen är praktisk (du behöver inte köpa en massa olika ingredienser)! Bara att tillsätta lite vatten tillsammans med innehållet och mixa. Ikväll ska bollarna rullas i hampafrön. 


 

Testade även GoGreens nya smoothie. Mjölkfri – gjord på nötmjölk. Gick hem både hos mig och sonen. Framförallt gillade jag den lena smaken och att det inte är så söt. Bara fräsch! Extra roligt att det är vår trevlige före detta granne Jacob Wismar som har varit med och tagit fram ett gäng jysta produkter tillsammans med Lantmännen.


   

Hittade ett gäng ekologiska kryddor från Urtekram till väldigt bra pris. Bland annat lakritsrotpulver. Så förutom bollar rullade i hampafrön så lär det rullas även i lakritsrotspulver ikväll. Så blir mitt lördagsgodis framför tv:n ikväll. Frågan är om det blir till Downton Abbey eller Så mycket bättre ... 





OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards