113 39

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Teresa 113 39 - 13 juli 2015 22:44


I kväll bläddrar jag runt lite på nätet. 

Mycket rasslar bara förbi. Annat fastnar.


  
Bild lånad från medinalind.com


 


Så vad kikar jag på?



KINFOLK bjuder alltid på vackra bilder. En klar favorit.

Allt är totalt inspirerande och jag blir lika lycklig varje gång.
Estetiskt både i ord och bild.



TRENDLAND är en annan inspirationskälla. 
Just i dag fastnade jag för Mikkel Jul Hvilshøjs receptpresentation.
Rent, enkelt och roligt.



MEDINA LIND delar med sig av vackra resebilder från Santorini. 
Färgerna vitt, blått och beige får mig att längta. 
Saknaden efter saltvatten är större än Atlanten. Min kropp minns ...



Slutligen, BORED PANDA bjuder på lite sött hund- och kattsamspel. 
Om att hjälpa. att älska och att lita på.



Så, vad inspirerar dig? 
Har du några länkar till blogggare, fotografer mm att dela med dig av?


Hit me!




 
 

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards