113 39

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Teresa 113 39 - 25 februari 2016 19:24


 


Jag har fått mejl från FBI's Anti Terrorist and Monetary Crimes Division som vill hjälpa mig att få ut mina pengar som finns i olika fonder. Pengar som bara ligger där och väntar på mig. 


Jag har fått mejl från Centerstone som även de vill ge mig en stor summa pengar. Typ en massa miljoner dollar. 

Det lustiga är att om man tittar på meddelandekällan och spårar IP-numret så landar man någonstans i havet utanför västafrikas kust ... Och mejladresserna slutar på xxxxxxxx@163.com. 


Kärt barn har många namn – Vår tids Nigeriabrev eller Vi tror du är dum i huvudet-brev.



Vill ni ge mig pengar kan ni swisha! Det är enklare så.


Tack på förhand!




Av Teresa 113 39 - 25 februari 2016 15:40


 


Jag har fått förfrågningar om mina vykort. 


Jo, jag har fortfarande några att sälja. 



Korten kostar 25:-/st och hela vinsten (15:-) går direkt till Föreningen Kattstallet som numer huserar i Vällingby. 

 


Dessa olika finns att välja på:



1. "Party-Banff"


2 ."Catatouille" - Lava the chef


3. "Prinsessa"


4. "I kissed a frog" - Prins Lava


5. "Katt för sin hatt" - Nikita the boss


6. "Cats are like scripts ..." 


7. "Queen Nikita Christmas" - (text God Jul på kortet)


8. "Tomte-Banff" - söt tomtenissa




Om du vill köpa vykort går det bra att kontakta mig på teresa64@live.se

Betalning via Swish eller kontant!

 

 

 

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards