113 39

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Teresa 113 39 - 4 september 2013 18:04


Dagen började med träning på Lidingö tillsammans med min fantastiska sjukgymnast/PT Margareta på Stockholm Clinic Stay Active. Känns som om jag har hamnat på helt rätt plats med kunnig personal som kan det här med att ta hand om smärtpatienter. En riktig hit! 

Efter mitt träningspass var det dags att ge mig ut på landet. Så uttycker sig i alla fall min vän Lotta som precis flyttat dit. Mot Viby! Pendel till Norrviken och därefter buss. Där var det så lugnt och skönt att jag faktiskt kunde höra vad jag tänkte. Och jag fick en ny liten kattvän vid namn Willow. En riktig liten sötnos. Fattar inte att jag lyckades komma hem utan att tagit en enda bild på honom. Och så trollade Lotta fram en rackarns snygg frisyr på mig! Trött på det halvlånga tjocka håret. Åkte därifrån som en Linda Evangelista look alike. Det vill säga, frisyren blev lika snygg som Evangelistas, jag får nog jobba lite på resten ... Tack Lotta! 


Och tänk att det ska ta dryga timmen att gå hem från Karlbergs station upp till Tomtebogatan. 

Men det är klart, om man ska småsnacka med alla trevliga butiksägare ... 


Nu är jag så trött – inte enbart på grund av hårklippning då utan av ganska långa dagar med roligt jobb och veckan är inte slut ännu. Det roliga fortsätter! Men likväl så trött att ögonen går i kors. I morgon viktigt morgonmöte, så det blir en tidig kväll. 






OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards