113 39

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Teresa 113 39 - 7 januari 2013 22:58

 



 

Instagram


Hej hej från ett varmt ställe!
Här finns allt, även snygga badvakter.





Av Teresa 113 39 - 7 januari 2013 20:13


 


 


  


Visar några bilder från i somras. 
Ett av mina favoritställen.
Birkastan har mycket, men tyvärr varken vackra sandstränder eller salta bad.



Med all reklam från våra stora researrangörer som ständigt visar vit sand och vatten blåare än blått så går det inte att tänka bort var min kropp helst skulle befinna sig.

Vintern är inte riktigt min tid, så att säga. Kyla och mörker är inte min kropps bästa vän. Dessa dagar mindre än någonsin...


Men jag får leva på minnen. Manipulera mig själv. Och hoppas på bättre tider då jag vaknar upp och får blicka ut över min Cala, tumla runt i havet, småprata med Zeni och på kvällen avnjuta en middag på världens bästa restaurang...


Jag vill också lyssna till havets sång. Min sång.




Av Teresa 113 39 - 7 januari 2013 17:19


Jag tror att det är många med mig som drar en djup suck av ispirationssaknad (nytt ord?)...

Middagsmat. 
Huvudet är tomt (mer än vanligt). 
Inte ens maken som annars kan konststycket att laga soppa på en spik (det har jag dock sluppit) har det rätta inspirationsknycket för tillfället. 

Som tur är finns det ispiration att få - bra sådan dessutom!



Jag vill tipsa om FAB FAMILY


Våra före detta grannar: Frida och Jacob Wismar är grymma på det här med bra mat som är god och nyttig utan att vara krånglig. Dessutom levereras massor av snygga, vackra bilder som inspirerar. Frida är grymt duktig med kameran och även där en stor inspiration och förebild. Dessutom har de världens sötaste ungar!!!


Spana in FAB FAMILY och var beredd på att dregla!


 

Fotot har jag knyckt från FAB FAMILY!

 



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards