113 39

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Teresa 113 39 - 6 november 2013 23:26


Jag förstår att ni är många som sitter om väntar på bilderna som plåtades hos Rosie i går ...

Tyvärr får ni vänta lite till. Det är fullt upp nu nämligen. 
Trots att jag suttit flera timmar i dag så har jag bara gått igenom drygt hälften av alla bilder som togs samt redigerat de jag valt ut. 
Grejen är att tjejerna som modellade i går ( Karin och Sandra) var så grymt duktiga så det blir många bra bilder. Då är det svårt att välja!

I morgon laddar vi (samt förbereder det allra sista) för Tjejkväll i Birkastan!

Då hoppas vi att få se er på Rosie

 

I morgon är det en himla massa Paris hos Rosie! 
Ingela kommer med franska godsaker, snygga kläder hänger på galgarna och väntar på nya ägare (till extra bra priser dagen till ära) samt att ni har möjlighet att vinna presentkort om ni deltar i frågesporten som finns hos de deltagande företagarna! 


Väl mött!





OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards