113 39

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Teresa 113 39 - 13 december 2014 20:40


Nu är det jul i vårt hus! 

Granen är uppe.

Och den har klättrats i.


 

Och så ligger det paket under granen.

Någon har tydligen varit snäll!  



Ja, jag bjuder på halvtaskiga mobilbilder ett tag till.

Lider lite av att lägga upp suddiga, dåligt upplösta bilder men ... kameran och jag lirar inte just nu.

Det får ta sin tid, helt enkelt.

 

 


Njuter av matmagasin.


   


Middag för två. Grabbarna ute på sitt.

Maken och jag bestämmer oss för att rensa kylsåpet på rester.

Dukar upp i köket och njuter av lite av varje.



Hamnar sedan i soffan vid tv:n. Mätta.

Kliver in i Det stora äventyret .


– Käka lite bäver, säger Peter Jihde. Fniss.
Men det är faktiskt så att de äter bäver där i Eldslandet.

Måste säga att det är kul att se Sven Nylander på banan igen. Love Sven! 

För mig har Fjärde mannen alltid varit nummer ett.



Ja just det, i dag är det ju Lucia. 

Den enda sång jag hört var den jag själv framförde i duschen.

Strålande stjärna!





OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards