113 39

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Teresa 113 39 - 8 maj 2014 23:40


På tv i kväll – andra delfinalen av ESC!

Som vanligt är åsikterna många om detta program, speciellt på Facebook. 
Om hur dåligt det är, vilka frisyrer och kläder som är fulast och vilken sång som är sämst. 

Jag sammanfattar kvällen så här. 
Danskarna är grymt bra på att producera. 
Dansnumren har varit suveränt bra. 
Och programledarna – yes!!!


En del länder anspelar på sex. 
Andra är piggelina som små vitryska Johnny Depp-liknande ekorrar.

En del är både bäst och snyggast! Heja Conchita!
Och den där schweiziska sångaren är vansinnigt lik min granne Anton!

På lördag får vi se vem som sjunger hem hela kalaset och får arrangera Sveriges (mest?) hatade program nästa år!

Sverige? Österrike? 
Vem tror du???


   



Av Teresa 113 39 - 8 maj 2014 09:00


Vid det här laget känner ni till att torsdagar betyder kvällsöppet hos en del företagare och butiker i Birkastan.

Bland andra så har ROLF and friends och Rosie öppet till 20.00

 

Sara på Rosie tipsar om snygga och sköna byxor och toppar till bra pris!  

Och Katarina har laddat med snygga smycken!


Gårdagen tillbringades med kameran i handen så i dag är det genomgång av bilder samt redigering som gäller. 
Fler bilder från Rosie inom snar framtid alltså! 



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards