113 39

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Teresa 113 39 - 3 oktober 2013 21:41


För ett par veckor sedan så blev jag inbjuden till en föreläsning med Henrik Schyffert. Kreativitet var ämnet. 
Tackade ja och bokade in i kalendern.

I dag "gillade" jag ett inlägg på Facebook där en vän till mig skrev att hon denna kväll skulle tala inför 300 personer. 

Föga anade jag då att jag skulle vara en av dessa 300 (som sedan visade sig vara 500 personer) som satt i publiken på Musikaliska!


 

Det visade sig att min vän Desiree som jobbar på Berghs var en av de som var en av de som stod på scenen innan Henrik. 


 

Även Jens (också han från Bergs)  talade innan det var dags för kvällens huvudman att ta plats på scenen.


  

Henrik Schyffert pratade om kreativitet på ett mycket underhållande sätt. 


 
Eftersom jag har en vän som har ett gott öga till Henrik (speciellt nu när han har separerat) så var det vissa saker som han sa där på scenen i kväll som jag tog fasta på. Jag och min vän Pia, som var mitt sällskap, har redan låtit kreativiteten flöda (jaaa, det var en bra idé – och det menar jag verkligen, herr Schyffert). Vi har en superbra plan för hur vi ska sammanföra dessa dig med min väninna. Men jag inte kan naturligtvis inte avslöja något om hur det hela ska gå till ... Men det där med visitkorten kommer du att få äta upp Henrik. 


  Många skratt, en och annan tankeställare samt inspiration gav denna kväll.


Schyffert är skön.
Jag säger ja till Schyffert!




Av Teresa 113 39 - 3 oktober 2013 12:26


 


I kväll kvällsöppet i Birkastan!!!

 

 

 


Rosie


 ROLF and friends


Design Helena Berggren


Plezuro


Cheeky Monkey


Mamsen & Malou


La Riggiola


Andrew's tie


Tomtebogatan Vintage


Lotti P


samt


Gyllene Håret 

 

 

 



OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards