113 39

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Teresa 113 39 - 21 oktober 2013 18:57

Så här går det när man försöker få katterna att testa en ny sorts kattmat ...

Av Teresa 113 39 - 21 oktober 2013 16:10


Strålande promenadväder!

Härligt friskt i luften och fortfarande riktigt varmt i solen.


En tur över bron till Kungsholmen. Och kameran fick följa med i dag.


 

Dramatisk himmel över Kungsholmen.


 

Konstaterade att det pågår någon slags mätning av fordon som passerar över S:t Eriksbron.


  

Och tydligen är julen redan här!!! La märke till att flera butiker redan plockat fram julskyltning ... L I T E väl tidigt?!


  

Och någon fick en väldigt dyr måndag ...


 

Ett besök i min favoritbutik nummer ett på Kungsholmen!!! Med världens trevligaste personal. Scandinavian Photo! Foto är världens roligaste men kanske dyraste hobby ... Ja, fast nu är den ju faktiskt inte bara min hobby utan även mitt jobb till viss del. Och ju mer jag lär mig desto fler "leksaker" önskar jag mig. I dag test av objektiv! 


 

Nedanför S:t Eriksbron speglar sig hösten i kanalen.


 

Och city är blott en hägring!


  Dagens skylt – som står utanför Bagel House tillägnas min vän Carro! 
Chuck Norris bangar inte en bagel, tydligen. 






OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards