113 39

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Teresa 113 39 - 21 december 2012 23:29


Stapplade hemmåt efter en intensiv dag och ikväll blev det fuskmiddag från Birkastanspizza. 
Samma idé som resten av Vasastan, verkade det som - köerna var långa. 

Ramlade sedan ner i soffan och har knappt orkat röra mig. 


 


   


Nu är det en gammal film med Bruce Willis och en knappt igenkännbar Sarah Jessica Parker på tv.

Skippar den och satsar på att orka upp i hyfsad tid i morgon istället.


Natti, natti Birkastan, Vasastan och övriga världen! 


Av Teresa 113 39 - 21 december 2012 23:12

Lucky 21!


Rörstrandsgatan 28 - Plezuro.

 

Bakom lucka 21 "gömmer" sig Johanna Westin. 
Jag brukar kalla henne för Birkastans Richard Branson: kreativ, driftig, kunnig, envis och ödmjuk! 

Likheterna är många - men som tur är har hon snyggare frisyr än sir Branson. 


Hos Johanna hittar du en uppsjö av fina smycken, vintage, handplockat från diverse spännande märken och inte minst hennes egen kollektion! Går du förbi butiken kan du alltid njuta av hennes fina fönster. Här skyltas det om ofta och kreativiteten flödar. Dessutom kan du följa henne på  hennes blogg  - då missar du inget av allt spännande som Johanna tar sig för! 


Och så några bilder! 


 


 


 


 


 


 




 

 

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards