Direktlänk till inlägg 7 mars 2014
"Du ska kunna nå din mottagare.
I rätt tid. Säkert och effektivt.
Det är det vi brinner för och vi slår oss aldrig
till ro när det handlar om att utföra vårt
uppdrag och förbättra våra tjänster.
PostNord håller löften och levererar överallt,
säkert, i rätt tid och till rätt plats.
Vi har den bästa tillgängligheten på marknaden
och vi lyssnar på våra kunders synpunkter."
Orden på Postens hemsida känns i dag som ett hån.
Paketet är alltjämt frånvarande.
Efter kontakt med kundtjänst, vid fyra tillfällen, har vi fortfarande inte fått något svar.
Sonens elgitarr har blivit en luftgitarr!
Att misstag kan ske är fullt förståeligt, men att som kund bli fullständigt nonchalerad, är oacceptabelt.
Jag har i dag kontaktat högre instans (och då pratar vi inte om Vår Herre utan om
Anders Holm/chef PostNord Sverige och Håkan Ericsson/VD och koncernchef).
Upp till bevis Posten!
Och trots att jag här på bloggen fick ett meddelande från Erika på
Postens kundtjänst så har jag fortfarande inte hört något av henne.
Hör av dig Erika – jag väntar.
Det tråkiga är att jag från vänner bombaderas med liknande historier.
Som rör olika företag, men det vanligast förekommande är ... Posten.
Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | ||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||
10 |
11 | 12 |
13 | 14 |
15 | 16 | |||
17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | |||
24 | 25 |
26 | 27 |
28 | 29 | 30 | |||
31 | |||||||||
|