113 39

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Teresa 113 39 - 15 mars 2013 22:00


 

Agnetha Fältskog – sympatiska, vackra kvinna! 



Av Teresa 113 39 - 15 mars 2013 16:42

Har i dag suttit hemma och arbetat. 

Det har både varit fotografering samt textknåpande. 
Dessutom mitt alldeles första officiella frilans-uppdrag! 

Inte så lite spännande och fantastiskt roligt att ha fått förtroendet att hjälpa en duktig Birka-företagare! 

Har kunnat konstatera att även grannarna har "arbetat hemifrån" i dag. 
Och kan väl bara säga som så, att vi inte har samma musiksmak.


Och eftersom det är fredag så har jag nya tulpaner i fönstret. Fast jag fuskade faktiskt lite och inhandlade dem redan i går då jag köpte födelsedagsblomster åt en vän. 

Katterna var givetvis även i dag ivriga att assistera. Fototält är en riktig kattmagnet ... Så är det bara. 

 
Det blev till om med slagsmål om bästa platsen. Så jag blev tvungen att porta båda vilddjuren. Polis behövde dock inte tillkallas. 


  


Och i helgen får ni inte missa (i alla fall inte ni Vasastadsbor) missa att läsa Vi i Vasastan! 
Där har Frodo och jag en framskjuten plats.
Skitviktigt!!!





OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards