113 39

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Teresa 113 39 - 18 mars 2013 20:09

Dagen har ägnats åt att håna Black. I alla fall om man bor på Facebook. 


Själv har jag umgåtts med hundar, köat för nya pass med sönerna samt tillsammans med maken trollat fram en otroligt god middag på skåprester. Och köpt nya blyertsstift till pennan.
Även funderat över folk som inte alltid är så där genuina som man vid första ögonblicket trodde. Jag brukar vara en god människokännare, men ibland händer det att man hamnar i situationer där man känner sig lite lurad. Och då blir man jag såklart sårad ... 


Får väl joina mig med Black. 
Rycka lite på axlarna och skita i hur folk beter sig.






Av Teresa 113 39 - 18 mars 2013 13:59

 http://pdf.direktpress.se/flashpublisher/magazine/7601?page=14

 

Förra året träffade jag den spänstige och vältränade Birkastadsbon Björn Suneson.
Då handlade intervjun om hans "kust-till-kust-lopp" i USA.
 
I dag träffade jag på Björn bärandes på långfärdsskidor.
Han var på väg till Stockholm Stadion för att åka. Nu är ju inte jag någon skidåkare, men jag hade faktiskt inte en aning om att stadion har fyllts med snö och fått riktigt fina skidspår. Kanske en gammal nyhet, men ändå värd att nämnas.
 
För just nu känns det inte som om kylan ger med sig i första taget ...
 

Av Teresa 113 39 - 18 mars 2013 13:27


Inställningar  

Det må snöa och vara hur jäkla kallt som helst – men i isiga Vasaparken vara det i dag i alla fall fullt av sprittande vårkänslor. 


Oavsett ras, kön eller färg så var det full aktion med hormoner och känslor som fullständigt flödade! 
Konstigt att inte all isen smälte ...


Naturligtvis handlar det hela om våra fyrbenta vänner i hundgården. 
Bra mycket klokare och mer vidsynta än många tvåbeningar ...


OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards