113 39

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Teresa 113 39 - 5 augusti 2013 21:39

Försöker spana in polaren i grannhuset som sitter på balkongen och dricker vin.
Jo, han har lagt upp en bild på Facebook, så jag vet vad han sysslar med. 
Jag vet till och med v a d han dricker.

Men det är för mycket spenat i vägen. 
Och så har han blivit suddig. 
Det ska nog inte vara mer där ...

 

Jag kanske kan fixa fram numret till arboristerna som var på den andra granngården ...


Av Teresa 113 39 - 5 augusti 2013 19:40


    


En strålande dag! 
Ett härligt eftermiddagsmöte. 
Som jag snart kan berätta mer om. 


En duktig vän.
Så mycket kan jag säga.
Och jag får vara med på en hörna.


Birkastan. 
Så klart! 



Av Teresa 113 39 - 5 augusti 2013 19:36


    


Av Teresa 113 39 - 5 augusti 2013 15:01


  • Dagens skönaste: känslan efter knaken hos min kiropraktor Karin.
  • Dagens sötaste: det unga paret som gick bredvid varandra på Tomtebogatan och så tydligt visade att de ville hålla hand – men som inte vågade.
  • Dagens petigaste: mannen i bilen som hade halva handen inne i sin näsa.
  • Dagens kopia: killen som var en spitting image av Peter Pettigrew (HP-fans vet vet jag menar). 
  • Dagens mest vilsna: turisterna i tunnelbanan.
  • Dagens "nämen": mötet men Katarina på Odengatan (även hon på väg till sin kiropraktor).
  • Dagens längtan: bad och saltvatten!
  • Dagens största problem: vad ska vi äta till middag?
  • Dagens hemligaste: möte i eftermiddag om saker som jag ännu inte får prata om ...

 

OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards