113 39

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Teresa 113 39 - 27 augusti 2013 22:43


Efter besöket på Söder drog jag ner på stan tillsammans med Pia.
Vi tog en guidad tur med buss 43 genom staden. Kryssningafartyg, turistbussar och mängder av italienare på besök i ett strålande vackert sommar-Stockholm. 

Målet för resan var Glaskuben i hörnet av Hamngatan/Regeringsgatan. 
Dags för ett besök på RANDOLPH Pop-Up Store


Mitt i smeten, går inte att missa! 

Får inte missas, helt enkelt. 


Själv kom jag hem med höstens snyggaste leggings. Med hög midja och perfekt passform – kanske höstens skönaste plagg!


Vilken färg? Svarta såklart. 

 

 



            




Av Teresa 113 39 - 27 augusti 2013 17:29


 

Dagen började med strålande fin sol och en himmel full av makrillsmoln.


   

Och på väg ner till Karlbergs station möttes jag av dettta mystiska mönster ...
På båda sidorna av Drejargatan, runt omkring husväggarna som en stor, stor cirkel. 
Råttgift? Full bagare? Lokala snöbyar?

Någon som vet???


     

Var vågad i dag och lämnade Birkastan för Söder och en lunchdejt med dessa två underbara bejbs! 
Härlig lunch och babbel över en god skaldjurspasta. 


Vad hände sen ..? 
Stay tuned!




OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards