113 39

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Teresa 113 39 - 10 augusti 2013 20:06

Vart tog dagen vägen!?


I dag har jag suttit med genomgång av alla bilder som togs i går. Samt efterbehandling.
Och nu har jag en CD med dryga 90 bilder som ska levereras till Rosie. 


 

Nu är jag ganska så mör. Öm i knäna eftersom det mesta av gårdagens fotografering utfördes stående på knä. Trött i huvudet av efterarbetet vid datorn. För det är ju inte som så att arbetet är över bara för att man har tagit alla bilderna ...


Men så roligt det är! Jag gillar både själva fotagraferandet, planerandet innan, allt pyssel runt om och även efterbehandlingen. Och så alla trevliga, roliga människor omkring! I går hade jag ett riktigt härligt gäng som sällskap: Sara – som har köpt in alla fina plagg, Paula – som hjälper Sara i butiken, Mirela och Lina – som bar upp kläderna med bravur samt maken – som fick agera springpojk/tekniker då blixtfoten hade gått sönder.


Team work! 

Kommer att visa bilderna framöver, men först en ledig kväll! 


OM TERESA 113 39


Teresa 113 39 – bor och lever i Birkastan. Skriver, fotar och iakttar. Jag är en blandning av Lilla My, Tintin och Powerpuff-pinglan Bubblan. Och så är jag kattägd x 4.
Foto: Karin Brulin/Brulin Foto & Form

BILDER ©TERESA STARKENBERG

Alla bilder/bildcollage i bloggen är mina egna (om inte annat anges). All text och alla bilder på den här bloggen är skyddade av upphovsrätts-lagen. De får inte användas utan mitt tillstånd. Vill du låna/köpa bilder kontakta mig på teresa64@live.se

SÖK & FINN

TIDIGARE INLÄGG

HAR DU LÄST?

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

SAKER JAG SKRIVER OM ...

ARKIV

BESÖKARE

RSS

TRANSLATION


Ovido - Quiz & Flashcards